Brev:
Mor skal rejse - 2 år, 4 mdr.
7. februar 2010
Alder:
2 år, 4 mdr.
Mor skal rejse - 2 år, 4 mdr.
Kære Helen.
Fiona er nu 28 mdr og alt går fint omend hun er MEGET morsyg! Når far er alene med Fiona er der ingen problemer. Han gør i øvrigt alt for hende!!
Nu er det så, at jeg skal på rejse med arbejdet i 7 hele dage!! Og jeg er lidt usikker på, hvordan / hvor meget vi skal inddrage Fiona? Hun taler rigtig godt og følger med i alt, hvad der foregår. Skal jeg ringe hjem el. er det bedre at lade være?
Håber du har lidt tanker omkring det!
Kærlig hilsen
Christina